Proef het zuiden

hét Jan Linders contentplatform

Ga naar website

Waarom een contentplatform?

Een contentplatform geeft Jan Linders online de ruimte om hun imago als bourgondische supermarkt uit te bouwen. Niet met advertenties en een overzicht van hun winkelaanbod, maar met goede content die relevant is voor de klant en aansluit bij zijn/haar dagelijkse leven. – Geen manier om de klant meteen naar de winkel te laten rennen voor de laatste aanbieding dus. Maar een manier om te bouwen aan een duurzame voorkeurspositie.

Een voorkeur die ontstaat door de focus op de gedeelde factor tussen supermarkt en klant – het zuiderleven – wat een versterkend effect heeft op hun band, waardoor mensen zich nog meer thuisvoelen in de winkels.

Al 18.000 mensen bekeken de heerlijke recepten en tips in de eerste drie maanden na lancering.

Hoe dat eruit ziet (aan de voorkant)

Waar die zuiderling op zit te wachten, om te ontdekken op het “Proef het Zuiden” contentplatform? Op alles wat hem én Jan Linders bezighoudt. Genieten staat voorop, vers en regionale kwaliteit is belangrijk, gezond is de zuiderling graag en het liefst halen we alles uit het leven en de dag. Dus zijn dit de centrale content-thema’s:

  • ZUID – met alles wat deze regio aantrekkelijk maakt, van asperge schil-instructie tot wandelroute.
  • VERS – bereidingswijze en achtergrondinformatie van de beste verse producten.
  • GENIETEN – inspiratie voor lekker eten en drinken. Wat wij genieten noemen.
  • GEZOND – gezonder eten en leven, met verse producten, beweging en ontspanning.
  • RECEPTEN – Hier vindt de gebruiker alle recepten, doorzoekbaar via de slimme filter.

Hoe dat eruit ziet (aan de achterkant)

Net zo belangrijk als de inrichting van de voorkant, is de inrichting van de achterkant van het platform. De site is gebouwd in WordPress, een bewuste keuze. “Proef het Zuiden” moet namelijk jaren meegaan, zonder dat Jan Linders ervoor afhankelijk is van onze expertise. Dus bouwden we de site in dit gemakkelijk beheerbaar CMS (Content Management Systeem). Kwestie van nieuwe blogs, video’s, tips en recepten toevoegen, de juiste categorie aanvinken, en klaar.

Zo kan Jan Linders autonoom verder bouwen aan hun bourgondische imago en binding met klanten – via deze mooie online oplossing. Een groeiend platform, dat op zijn eigen digitale manier bijdraagt aan de groeiende supermarktketen. Op z’n Jan Linders’!